Pomoc i Wsparcie Zdalne

Zarówno przy wykonywaniu pojedynczych projektów jak i przy dostarczaniu stałego wsparcie naszym klientom wykorzystujemy technologie zdalnej administracji umożliwiające realizację zgłoszeń bez konieczności wizyty w siedzibie firmy. Usługi zdalnego wsparcia świadczone przez SOLTEGRO mogą przynieść waszej firmie wiele korzyści i znacznie poprawić poziom jej wydajności.  Pośród licznych zalet tej formy wsparcia należy wymienić  skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie a także możliwość stałego monitoring systemów serwerowych.

Zdalne wsparcie świadczone przez SOLTEGRO nie ogranicza się wyłącznie do infrastruktury informatycznej firmy. W ramach umów serwisowych możemy udzielać również wsparcia użytkownikom podczas ich codziennej pracy.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji za pomocą następujących form komunikacji:
  • Poczta elektroniczna e-mail
  • Zgłoszenia serwisowe na stronie www
  • Kontakt telefoniczny
  • Kontakt przez Skype
  • Kontakt przez Gadu-Gadu

Większość problemów nie wynikających z fizycznej awarii sprzętu jest możliwa do rozwiązania przy wykorzystaniu metody zdalnej pomocy. Zgłoszenie zaistniałych nieprawidłowości skutkuje kontaktem naszego inżyniera w określonym czasie reakcji. Specjaliści rozwiązują problem przy wykorzystaniu metody zdalnego wparcia polegającego na połączeniu z infrastrukturą Państwa firmy. Wykorzystywane jest oprogramowanie pozwalające na przejęcie kontroli nad komputerem przez naszego specjalistę. W przypadku problemów sprzętowych zapewniamy również wykwalifikowaną pomoc świadczoną przez jednego z członków naszego zespołu bezpośrednio w miejscu awarii.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą ofertą Outsourcingu usług IT pozwalającą na przekazanie pełnej infrastruktury firmy w ręce naszych specjalistów.
Góra