Umowy Serwisowe

Jedną z form świadczonych przez nas usług są umowy serwisowe. Pozwalają one na obniżenie kosztów działu IT oraz zapewniają wysoką jakość świadczonych usług. Umowy serwisowe gwarantują krótki czas reakcji na zgłoszenie serwisu oraz zapewniają stały dostęp do pomocy technicznej przy wykorzystaniu różnych metod komunikacji (Helpdesk). Zawarte z nami umowy serwisowe zapewniają stałą kontrolę nad infrastrukturą IT i pozwalają na wczesne wykrywanie błędów w działaniu systemów. Skonstruowana przez nas oferta  to pełny pakiet najwyższej jakości usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb naszych klientów.
Najpopularniejszy pakiet usług świadczonych w ramach umów serwisowych obejmuje opiekę informatyczną nad stacjami roboczymi użytkowników, serwerami  firmy, sprzętem sieciowym a także  nad stroną oraz sklepem internetowym. Umowa  serwisowa sporządzana jest na podstawie dokładnej analizy potrzeb klientów a także po zapoznaniu się z szczegółowymi danymi technicznymi infrastruktury IT firmy. Nasi inżynierowie chętnie udzielają precyzyjnych porad oraz pomagają w doborze najkorzystniejszego dla Twojej firmy pakietu usług.
Zakres usług wchodzący w skład umowy można znaleźć w dziale Outsourcing usług IT
Góra